介護食開箱!試食南瓜湯、忌廉燉雞肉、咖哩烏冬麵、三文魚雜菜飯

「介護食」開箱!睇人開箱開得多,估唔到自己都會寫開箱文,如果唔記得乜野係「介護食」嘅朋友,可以重溫返之前寫嘅文章《食物勾起回憶,不單單在咀嚼》啊!

日本「介護食」把不同程度吞嚥障礙分類,制定 “Smile Care Food” 標籤。今次各款標籤嘅食物都有買,開箱試食嘅主要係第二類「可以用牙齦咬爛食物」和第三類「可以用舌頭壓爛食物」,第一類「容易咬爛食物」同埋第四類「泥狀食物、慕絲狀食物」留返下一次先介紹!

咁而家就直接開箱,試食南瓜湯、忌廉燉雞肉、咖哩烏冬麵、三文魚雜菜飯。去片!

南瓜湯

明治 やわらか食 ごろっと野菜 かぼちゃのポタージュ 100g

這個南瓜湯屬於「可以用舌頭壓爛食物」系列,接近家常南瓜湯,易於食用和creamy!

忌廉燉雞肉

アサヒグループ Asahi 鶏肉のクリーム煮 100g

咀嚼能力減退,不能輕易吃到肉,特別係「一嚿肉」,好多人因此都改吃「免治肉」。呢個忌廉燉雞肉,Asahi集團用左專有技術「軟製造方法」,可以輕鬆咀嚼一粒粒嘅肉,有返食肉嘅口感。微波爐「叮」完,超香,類似茶餐廳嘅白汁雞皇,好快食光光!

咖哩烏冬麵

大洋漁業、日清 カレーうどん 120g

咖哩烏冬麵屬於「可以用牙齦咬爛食物」,軟化「煙韌」嘅烏冬麵,切成短短的,容易入口。不過我媽可能不太習慣日式咖哩,對呢個烏冬反應一般。

同場加映:三文魚雜菜飯

朝日集團 Asahi 鮭と根菜の釜飯風 160g

呢個三文魚飯屬於「可以用牙齦咬爛食物」。三文魚飯整熱左之後,超級香!超級軟!離遠都聞到三文魚陣味,超鮮!三文魚加埋米飯,我媽超喜歡!那天帶媽媽去言語治療覆診,很快就吃光光,治療師話從來未見過我媽食飯咁快!美味!

我個網上商店開咗喇!有買好多款不同嘅介護食,大家有興趣可以去選購!

其他文章:介護食創意新食法,mix and match!

介護食開箱!試食南瓜湯、忌廉燉雞肉、咖哩烏冬麵、三文魚雜菜飯
分享此文:

You May Also Like