「暖心月餅」試食報告開心share! :) (多圖)

聽日就係中秋節喇!今年見市面上,有款為吞嚥困難人士而整嘅專屬月餅,一於買黎試下,試食報告開心share!

資料圖片,來源:煤氣公司

今年煤氣公司同聖雅各福群會合作,希望吞嚥困難患者都可以同常人分享中秋美食嘅樂趣,因而出左蒸熱食嘅月餅。有4款口味,分別喺紫薯紅豆、綠茶紅豆、朱古力奶皇及甘薯奶皇。其實都幾好賣,得返綠茶紅豆同甘薯奶皇兩種口味揀,今次試食甘薯奶皇~

營養標纖&食用說明。包裝都算幾靚。

買返屋企之後,要解凍月餅,食用方法喺以中小火蒸熱廿分鐘。脫模後,就將呢舊印有煤氣公司標誌、淡黃色嘅月餅擺上碟蒸。

大火水滚之後轉細火。

本身食用說明話要蒸二十分鐘,但我蒸左十分鐘就出左水。用筷子篤下,淋晒,熄火。

有少少出水,隔左佢就得喇~

個月餅蒸出黎好香蕃薯味,香香甜甜的,又容易吞,我媽食得好開心。XD

中間淺色部份有奶皇餡。

多謝《大人》有咁好嘅推介,大家有興趣可以去以下銷售點買~~~所得款項將全數撥捐予聖雅各福群會,用作支持其有關吞嚥困難的公眾教育工作,以幫助更多吞嚥困難患者及喚醒公眾對他們的關注。

「暖心月餅」試食報告開心share! 🙂 (多圖)
分享此文:

You May Also Like