我媽生蛇啊…

最近唔係因為懶惰而唔寫文,而係太多嘢處理。

話說我媽背脊之前沖涼感染左體癬,主要係受真菌感染而得,加上營養不良、個人衛生不佳、環境潮濕、免疫抵抗能力低,就好容易反覆受感染。所以,本來已經好返一陣,但近日又復發。醫生開左藥俾佢搽,但過左兩、三日之後,紅點擴散,再睇另一個醫生,醫生話係癬發炎,皮膚出現紅斑、痕癢、疼痛、出現水疱,皮膚剝落。醫生判斷似乎正確,於是開另一隻藥力重的類固醇藥膏及口服藥,可惜都係好癢。


我第二日上院舍見不妥,新紅點似乎同以往的體癬形狀不一樣。體癬呈淡紅色大圈,甩皮;新的紅點冇呈現大圈,有水疱,跟癬發炎的病癥相似,可是呈直線分佈,從上背一路到屁股對上位置都有,而且擴散得好快,類固醇藥膏唔係好止到痕,不斷用手抓。



其實生蛇初期既病癥同好多皮膚病都好相似,而紅點不會太明顯,但會開始有刺痛感。如果起初啲「蛇」生喺胃或心臟附近皮膚,感到刺痛唔舒服,更會有醫生誤以為是胃病或心臟問題。所以,生蛇通常在一兩星期之後,病癥變得明顯才會確診。又,上次我生蛇,睇皮膚科醫生,吃特效藥、消炎藥、止痛藥,要差不多兩星期才紅腫痛才消除,而我同學同時生蛇,但一個星期之後痊癒,所以我決定帶我媽睇中醫。

我媽食緊薄血丸,佢唔適合做針灸。在院舍住,煲藥唔方便,於是中醫師開左片仔癀口服及外用。兩粒片仔癀,中碎成粉末,分十份。八份口服,兩份外用。口服沖水服用,一日兩次。外用,先用一份粉末加入米酒,塗抹患處,止痛消腫。過左五日之後,已經退水疱,消紅腫了。太好喇!

而家飲緊羚羊角絲煲水作保健。之後好返晒,再帶佢打生蛇疫苗。

我媽生蛇啊…
分享此文:

You May Also Like