「師傅到」、「安全衣」、「波板糖」

每個月總有幾天「師傅到」,即係情緒極度唔穩定、意識混亂、難相處。呢幾日不可預測,唔知「師傅」幾時黎、黎幾多日走。

安全約束同意書,唔想簽,但可以點?

「師傅」通常好硬頸,講咩都唔聽,試過大叫、爬床,差點跌在地上。院舍要我簽使用安全約束同意書,包括穿上約束衣、防滑褲,好聽就防止意外發生,難聽就係剝削左佢人身自由。當時認真係簽唔落手,但唔簽院舍唔會負責任。唉,綁住好慘。我媽「師傅」應係一個聰明的烈女,被綁住當然唔會就範啦。被綁住咪剪爛件「安全衣」囉,跨欄跳床落地,好彩只係隻腳瘀左。

又為左安全,院舍為我媽戴上「波板糖」,即係一對用兩塊硬膠片夾著手的手套,綁在床邊。我拒絕。靈魂不能被徹底禁錮。於是,院舍護士建議我去12蚊店,買隔熱手套加護腕,「師傅」太壞就戴上。只係做個樣,因為我知這對聰明的烈女是沒用的。

自製波板糖手套
院舍護士建議我去12蚊店,買隔熱手套加護腕,這個自製波板糖手套的好處係冇兩塊硬膠片夾著,冇咁唔人道。最後,我媽穩定左,唔洗用到呢隻波板糖手套。

而家我媽情況比剛進院舍時真的穩定左好多,大部份時間算乖。安全約束同意書又係時候續期,今年打算問下可唔可以解除束縛,但「師傅」一日存在,這個算盤都不會打得響。

「師傅到」、「安全衣」、「波板糖」
分享此文:

You May Also Like