DIY靚相壁報,辨認力提升好easy!

初入院舍,地方好陌生、人好陌生。正常人適應新環境會害怕、惶恐、驚慌,情緒變得不穩定,我媽媽更加明顯。唔知道行左去邊、周圍啲人一個都唔識、唔知邊度黎成日話要返屋企。

我媽問職員,佢啲細路去咗邊度啊?職員同我媽講「你啲細路返晒工喇」,我媽媽當然唔信。職員唯有次次打電話俾我,俾我同阿媽講「係啊,我真係返緊工啊!」情緒紓緩左少少,但佢仍然好激氣。當佢情況不穩定的日子,我媽佢會連仔女已經長大成人都唔記得左,太激動個陣,不論日頭夜晚都要搵返佢啲仔女。

所以,我決定動手整個貼滿相片嘅床頭壁報。

bed front photo
初入院舍,地方好陌生、人好陌生。貼滿照片嘅床頭壁報,幫助老人家辨認新地方,看到家人的照片也幫助穩定情緒。

如果睡床前面係床頭櫃,可以直接將相片貼在櫃子上。壁報底色要溫暖一點,最好暖色系,淡黃色、粉紅色、天藍色也不錯,最後我揀左粉紅色,同相片之間有多點顏色對比,有多點刺激。相片大小係4R,對眼唔太好嘅老人家,曬大張啲會睇得舒服點。壁報可以同老人家一齊整,曬多點相片,俾老人家揀佢中意果張,揀得果張望住會開心一點。

整完壁報,希望可以俾佢認住自己嘅房間、自己張床位,辨認位置好輕鬆;區分到貼相嘅位置係自己地盤,安穩地睡;相片上有家人朋友最近的模樣,比佢認住,若果「師傅到」要搵人搵細路果陣,輕鬆指出可增加說服力,最緊要係睇左相之後,「有相便為真」平伏情緒。DIY壁報,加點心思齊齊做,平日就算家人不在,望住都可以感受到家人的關心。住屋企嘅都可以整架!

大家都可以試下做啊!

DIY靚相壁報,辨認力提升好easy!
分享此文:

You May Also Like