當一個夢想不能繼續,便放下,找下一個

如果你問我,而家有乜野想做?嗯⋯⋯ 冇乜特別,就是返工、處理好屋企既事、照顧好媽媽。除此以外,我唔知道自己可以做乜。

看著同輩,可以堅持做自己喜歡嘅事,或者在某個行業有不錯嘅晉升,又或者工作數年後存夠錢決定出走到世界各處遊歷。再睇睇自己,轉行搵份返平日唔洗點OT嘅工,可以放假上院舍;工作壓力不想太大,要留多點心力於家庭應付事情;有事想請假如陪診,希望得到上司通融;有穩定收入應付開支⋯⋯你會話,咁係遲早嘅事,很多人「30歲就死了80歲才埋葬」,你遲早都係咁,只不過而家早左幾年發生姐。付出幾多得到幾多嘛,都係公平的。如果想有時間多點陪伴家人、又想有足夠的錢應付開支、但又不想工作太繁重困身⋯⋯ 就是要取捨啊,不然呢?是的,我都知道啊!然後,做著「這麼好」的工作,日復一日又會覺得自己浪費人生,是否一輩子就是這樣。

只要想做,便是夢想。

每個決定總有得有失,但我冇後悔。我將時間留在呢度,錢用在呢度,有些人會覺得我好傻,應該把握年輕時間拼搏啊!但呢啲事情只能人在嘅時候做啊⋯⋯

如果公司係一架車,我只不過係入面一塊小齒輪。你會說,每個小齒輪各有功用,都是不可取締的,是啊!但係如果呢塊小齒輪可以隨時換上新嘅小齒輪,咁樣仲係咪不可取代呢?無左一塊,換一塊新嘅,就可以繼續行駛。而當屋企架車正處於幽暗隧道,突然之間停左,需要一個司機。我唔識揸車啊!但屋企唔可以冇左司機,所以一定要學識揸呢架車。

看著別人攀登高峰,也不代表自己一事無成。父母會老會病,早發生遲發生都一樣會發生,遲早都係考驗。每個人的人生階段不同,先後次序不同了,其實也沒有什麼大不了,都是這一生旅程的一部分。處理好屋企既事、照顧好媽媽,沒什麼不好。當一個夢想不能繼續,便放下,找下一個。只要想做,便是夢想。

當一個夢想不能繼續,便放下,找下一個
分享此文:

You May Also Like