單數好啲,定係雙數好啲啊?

依家除左喺阿媽個囡、屋企嘅細妹,依家仲由女朋友變成太太,建立另一個家庭。回想起嚟,結婚?真係無諗過會結,亦都冇諗過媽媽會見證到呢一日,好開心!

以前細個好想拍拖,偏偏好想果時就無拖拍。到後來明白對好多人理所當然嘅事,對我來講唔係必然嘅時候,想法就唔同左。有,就自然會來吧!冇,亦唔會特登去搵,我唔想,亦冇多餘嘅力氣去嗌交,人生好累。家人患病,作為照顧者,已經學會自己問題自己解決,不想麻煩到任何人。如果出奇蛋一次可以滿足三個願望,我只要一個就好:只想每一日過得輕鬆一啲,已經心滿意足。

以前有人問過我,覺得單數好啲,定係雙數好啲?其實單、雙數都無所謂,都係咁過。無論一個人,抑或兩個人都可以過得好好,都可以完成很多事情,但遇到佢之後,我呢個想法有少少唔同咗。

那時候在院舍,沒有工人姐姐幫忙,什麼都要親力親為,一去便是半日。開始果陣,每個星期得我一對手、分幾次搬尿片上院舍,到後來兩對手一齊搬。一齊去應付我媽嘅「師傅到」,幫忙夾計氹我媽,後來比我還有耐性。

我問佢:「你唔覺得成日陪我上院舍係浪費緊你時間?放假你就休息下,唔洗好似我咁打兩份工」

佢話:「一齊咪即係陪緊你囉!」

起初真係好擔心自己會拖累佢,亦好擔心唔知其他人會點樣睇,知自己背景特殊唔會有咩奢求。咁大個人有些事、有些眼光就要學會忍耐。如果唔係一早遇到佢,我諗自己連拍拖都唔敢。自己辛苦就好啦,無謂拖累人嘛!返工仲唔夠chur咩?仲要handle埋我。反正,我也習慣遇到問題自己解決。原來,戀愛和照顧者這兩個名詞,並不一定是對立的。有人陪伴,有人可以呻下,一齊去打邊爐食米線、睇場戲,隨便到處走走,讓心情悠閒一下,感覺係會好好多。

當我精神情緒唔好,佢得閒又提醒下我,唔好將自己拉得太緊、照顧別人之前要照顧自己。當我覺得呢幾年除左照顧,睇住身邊的人為理想或末來努力付出,再睇自己唔知做緊乜,好廢,好冇用。佢叫我點忙都要留返一啲時間畀自己,搵啲嘢學下啦。於是手殘嘅我膽粗粗報左車衣班,每課短短幾小時,咩都唔可以諗,只可以專注學習做一件事:點樣車好眼前件衫。原來搵返屬於自己嘅小小時間、空間咁重要。

佢,就係果時嘅男朋友,依家嘅老公。好多謝一直以來的陪伴、支持和愛護,走到今日。這是我的幸運。

photo credit: Winky Lam
單數好啲,定係雙數好啲啊?
分享此文:

You May Also Like